Sådan får du hurtigere og bedre hjælp

For at få en effektiv og hurtig hjælp er det vigtigt at give support-teamet så meget information som muligt om problemet.

Denne vejledning indeholder tips til hvad du kan skrive, så support-teamet kan løse dit problem hurtigst muligt.

  1. Start med et klart og præcist emne. Eksempel: "Fejl ved login - Kan ikke få adgang til min konto"
  2. Beskriv problemet:
    • Tag et skærmbillede af fejlen, hvis muligt. Brugere der indsender skærmbillede får i gennemsnit løst deres problem 75% hurtigere!
    • Kom der en fejl, og hvis ja, hvad er fejlmeddelsessen præcist?
    • Hvad prøvede du at gøre?
  3. Vi har flere platforme, så fortæl os gerne hvilken platform du er på:
    • Sundbid - web
    • Sundbid - app
    • Sundbid - m.sundbid.dk
  4. Alt efter typen af problem, kan følgende også hjælpe support-temaet til at forstå problemet bedre:
    • Hvornår opstod problemet? (dato og tidspunkt, hvis muligt)
    • Hvilken enhed og browser bruger du? (f.eks. PC, Mac, iPhone, Android, Chrome, Firefox)
    • Er der nogen specifikke trin, der kan genskabe problemet?
    • Hvilket operativsystem bruger du? (f.eks. Windows, macOS, iOS, Android)
    • Har du oplevet dette problem tidligere?
    • Er der nogen fejlkoder eller beskeder, der vises sammen med fejlen?
    • Har du installeret nogen nylige opdateringer eller ændret indstillinger, før problemet opstod?
    • Hvilken type internetforbindelse bruger du? (f.eks. Wi-Fi, kablet, mobildata)
    • Er problemet begrænset til en bestemt funktion eller side på platformen?
    • Har du bemærket nogen mønstre eller sammenhænge med problemet? (f.eks. sker det kun, når du bruger en bestemt funktion)